نمایه نویسندگان

آ

  • آراستی، زهرا طراحی الگوی توسعه و انتخاب مدل کسب و کار مبتنی بر نوآوری اجتماعی [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 31-46]
  • آزاد، مهدی شناخت عوامل موثر بر شدت بین‌المللی سازی کسب‌وکارهای فناور محور ایران [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 165-185]

ا

  • ابراهیم پور، حبیب طراحی الگوی مهارت اشتغال پذیری واحدهای فناور و دانش بنیان [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 47-65]
  • ابوالقاسمی دهاقانی، محمدرضا تأثیر متقابل پاداش‌های پولی، انتظارات و کیفیت ایده‌پردازی: یک تحلیل تجربی [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 116-142]
  • احمدپور داریانی، محمود ارائه چارچوب طراحی خدمت با استفاده از روش فراترکیب [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 77-91]
  • احمدپور داریانی، محمود شناسایی عوامل شکل گیری تمایل فرد به پیگیری ایده‌های کارآفرینانه [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 79-96]
  • احمدیان، ,وحید چالش های پیش روی توسعه مدل های کسب و کار فین تک؛ مرور سیستماتیک ادبیات [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 35-48]
  • اصغرپور ماسوله، احمدرضا شناسایی شرایط زمینه ای و مداخله ای در پرورش هوشیاری کارآفرینانه؛ (مطالعه کیفی تجارب زیسته ی بنیان گذاران شرکت های دانش بنیان مشهد) [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 1-13]
  • اعتمادی، محمد تأثیر متقابل پاداش‌های پولی، انتظارات و کیفیت ایده‌پردازی: یک تحلیل تجربی [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 116-142]
  • افشارزاده، الهام تأثیر مهربانی و شوخ‌طبعی مدیران بر جذابیت برند کارفرما با نقش میانجی‌گر کارآفرینی سازمانی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 149-171]
  • اکبری آرباطان، گلثوم ارائه الگویی برای نقش زنان اینفلوئنسر رسانه‌های اجتماعی در توسعه کارآفرینی [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 143-164]
  • ایمانی پور، نرگس طراحی الگوی توسعه و انتخاب مدل کسب و کار مبتنی بر نوآوری اجتماعی [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 31-46]

ب

  • براری پائین لموکی، سمیه تبیین نقش جهت‌گیری کارآفرینانه سبز دانشگاه در شکل‌گیری خلاقیت سبز دانشجویان کارآفرینی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 47-59]

پ

  • پورامینی، زهرا طراحی الگوی مهارت اشتغال پذیری واحدهای فناور و دانش بنیان [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 47-65]

ت

  • تیموری، هادی تأثیر مهربانی و شوخ‌طبعی مدیران بر جذابیت برند کارفرما با نقش میانجی‌گر کارآفرینی سازمانی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 149-171]

ج

  • جعفرزاده، مهدی بازنمایی و تبیین نقشه دانش دیدگاه منبع محور از منظر فرصت‌های کارآفرینانه [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 1-19]

چ

  • چیت ساز، احسان تأثیر متقابل پاداش‌های پولی، انتظارات و کیفیت ایده‌پردازی: یک تحلیل تجربی [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 116-142]

ح

  • حاتمی، صادق شناسایی شرایط زمینه ای و مداخله ای در پرورش هوشیاری کارآفرینانه؛ (مطالعه کیفی تجارب زیسته ی بنیان گذاران شرکت های دانش بنیان مشهد) [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 1-13]
  • حسن مرادی، نرگس تدوین مدل بومی بازاریابی رسانه های اجتماعی فروشگاه‌های اینترنتی با رویکرد آمیخته [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 93-107]
  • حسینی، الهه شناخت عوامل موثر بر شدت بین‌المللی سازی کسب‌وکارهای فناور محور ایران [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 165-185]
  • حسینی، سیدیعقوب تصمیم‌گیری کارآفرینان در انتخاب صنعت: نقش شهود، احساس و منطق [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 21-33]
  • حسینی،، سید کمال الدین شناسایی شرایط زمینه ای و مداخله ای در پرورش هوشیاری کارآفرینانه؛ (مطالعه کیفی تجارب زیسته ی بنیان گذاران شرکت های دانش بنیان مشهد) [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 1-13]
  • حسینی نیا، غلامحسین شناسایی و واکاوی مکانیزم های توسعه رفتار کارآفرینانه در سازمان های دولتی (مورد مطالعه: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 15-30]
  • حیدرزاده، کامبیز طراحی مدل یکپارچه عوامل شکست کسب‌وکار نوآفرین و ارائه استراتژی های کارآفرینانه اجتناب از شکست [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 115-128]
  • حیدری قشلاقی، سیمین طراحی مدل تامین مالی خرد در پایداری کسب و کارهای نوپای کارآفرینانه در ایران (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران) [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 86-97]

خ

  • خالقی فرقانی، آرمین طراحی چارچوب ارزیابی عملکرد شتاب‌دهنده‌های شرکتی با رویکرد کارت امتیازی متوازن [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 59-81]
  • خدادادحسینی، سید حمید طراحی مدل یکپارچه عوامل شکست کسب‌وکار نوآفرین و ارائه استراتژی های کارآفرینانه اجتناب از شکست [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 115-128]
  • خدادادحسینی، سید حمید مدل مفهومی شکل گیری استراتژی تحول دیجیتال در سازمان‌های خرده فروشی پوشاک [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 82-115]
  • خراسانچی، فاطمه طراحی الگوی توسعه و انتخاب مدل کسب و کار مبتنی بر نوآوری اجتماعی [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 31-46]
  • خواستار، حمزه طراحی چارچوب ارزیابی عملکرد شتاب‌دهنده‌های شرکتی با رویکرد کارت امتیازی متوازن [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 59-81]

د

  • داوری، علی شناسایی و واکاوی مکانیزم های توسعه رفتار کارآفرینانه در سازمان های دولتی (مورد مطالعه: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 15-30]
  • داوری، علی نقش طراحی برنامه‌های شتابدهنده در نتایج جذب سرمایه توسط استارتاپها [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 45-58]
  • دهقانی سلطانی، مهدی طراحی مدلی از بازیگران اکوسیستم نوآوری جهت ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به بازارهای بین‌المللی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 65-76]

ذ

  • ذوالفقاری، اکبر تبیین رابطه سرمایه اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی: فراتحلیل پژوهش‌های بازه زمانی 1401-1388 [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 129-148]

ر

  • رحمانی، نسیم طراحی مدل بومی بازاریابی دیجیتال در کسب‌وکارهای کوچک خرده فروشی آنلاین ایران [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 109-120]
  • رحیمی کلور، حسین ارائه الگویی برای نقش زنان اینفلوئنسر رسانه‌های اجتماعی در توسعه کارآفرینی [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 143-164]
  • رشادت‌جو، حمیده نقش طراحی برنامه‌های شتابدهنده در نتایج جذب سرمایه توسط استارتاپها [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 45-58]
  • رضایی، بیژن مفهوم‌پردازی تفسیری ساختاری موانع گذار از نوپایی به مقیاس‌پذیری کسب‌وکار [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 66-85]
  • رعنایی کردشولی، حبیب اله طراحی چارچوب ارزیابی انطباق با نوپای ناب [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 138-153]
  • رمزباری، ندا چالش های پیش روی توسعه مدل های کسب و کار فین تک؛ مرور سیستماتیک ادبیات [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 35-48]

س

  • سجادی، سید مجتبی نظریه رشد پنرُزی: مروری سیستماتیک بر ادبیات [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 31-44]
  • سجادی، سید مجتبی شناسایی عوامل شکل گیری تمایل فرد به پیگیری ایده‌های کارآفرینانه [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 79-96]
  • سجادی، سید مجتبی طراحی الگوی توسعه و انتخاب مدل کسب و کار مبتنی بر نوآوری اجتماعی [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 31-46]
  • سخدری، کمال ارائه چارچوب طراحی خدمت با استفاده از روش فراترکیب [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 77-91]
  • سرتیپی، صدف ارائه چارچوب طراحی خدمت با استفاده از روش فراترکیب [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 77-91]
  • سلوکیان جهرمی، فاطمه طراحی چارچوب ارزیابی انطباق با نوپای ناب [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 138-153]
  • سلیمانی، معین مفهوم‌پردازی تفسیری ساختاری موانع گذار از نوپایی به مقیاس‌پذیری کسب‌وکار [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 66-85]

ش

  • شائمی برزکی، علی تأثیر مهربانی و شوخ‌طبعی مدیران بر جذابیت برند کارفرما با نقش میانجی‌گر کارآفرینی سازمانی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 149-171]
  • شمس، عباس طراحی چارچوب ارزیابی عملکرد شتاب‌دهنده‌های شرکتی با رویکرد کارت امتیازی متوازن [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 59-81]
  • شهسواری، فاطمه شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت استارتاپ‌ها: مطالعه‌ای پدیدارشناسانه [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 187-214]

ص

  • صادقی، حسین طراحی مدل تامین مالی خرد در پایداری کسب و کارهای نوپای کارآفرینانه در ایران (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران) [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 86-97]

ط

  • طالبی، کامبیز نقش طراحی برنامه‌های شتابدهنده در نتایج جذب سرمایه توسط استارتاپها [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 45-58]
  • طالبی، کامبیز واکاوی ماهیت فرصت کارآفرینی با استفاده از نظریه مکانیک کوانتومی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 99-112]
  • طبری، مجتبی تبیین نقش جهت‌گیری کارآفرینانه سبز دانشگاه در شکل‌گیری خلاقیت سبز دانشجویان کارآفرینی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 47-59]
  • طیب نیا، محمدرضا واکاوی ماهیت فرصت کارآفرینی با استفاده از نظریه مکانیک کوانتومی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 99-112]

ع

  • عباسی، حمیدرضا شناسایی و واکاوی مکانیزم های توسعه رفتار کارآفرینانه در سازمان های دولتی (مورد مطالعه: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 15-30]
  • عباسی، داود شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت استارتاپ‌ها: مطالعه‌ای پدیدارشناسانه [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 187-214]
  • عربیون، ابوالقاسم شناخت عوامل موثر بر شدت بین‌المللی سازی کسب‌وکارهای فناور محور ایران [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 165-185]
  • عصاریان، محمد امین تدوین مدل بومی بازاریابی رسانه های اجتماعی فروشگاه‌های اینترنتی با رویکرد آمیخته [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 93-107]
  • علی پور درویشی، زهرا تدوین مدل بومی بازاریابی رسانه های اجتماعی فروشگاه‌های اینترنتی با رویکرد آمیخته [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 93-107]
  • علیزاده مقدم، شکوه سادات مدل مفهومی شکل گیری استراتژی تحول دیجیتال در سازمان‌های خرده فروشی پوشاک [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 82-115]

ف

  • فضل زاده، علیرضا چالش های پیش روی توسعه مدل های کسب و کار فین تک؛ مرور سیستماتیک ادبیات [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 35-48]
  • فلاح زاده، ملیکا تصمیم‌گیری کارآفرینان در انتخاب صنعت: نقش شهود، احساس و منطق [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 21-33]
  • فیض، داود طراحی مدلی از بازیگران اکوسیستم نوآوری جهت ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به بازارهای بین‌المللی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 65-76]

ق

  • قدرتی‌زاده، فراز تأثیر متقابل پاداش‌های پولی، انتظارات و کیفیت ایده‌پردازی: یک تحلیل تجربی [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 116-142]
  • قزوینی، هادی طراحی مدلی از بازیگران اکوسیستم نوآوری جهت ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به بازارهای بین‌المللی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 65-76]
  • قیاسی فرد، نصراله تحلیل موانع توسعه کارآفرینی در مناطق محروم با استفاده از روش دلفی و فرآیند تحلیل شبکه ای [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 61-76]

ک

  • کرد نائیج، اسدالله مدل مفهومی شکل گیری استراتژی تحول دیجیتال در سازمان‌های خرده فروشی پوشاک [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 82-115]

م

  • مبینی دهکردی، علی الزامات پژوهش علمی در حوزه علوم انسانی [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 1-3]
  • مبینی دهکردی، علی نگاهی بنیانی به چیستی و چگونگی تحقق مرجعیت علمی در علوم انسانی [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 1-28]
  • متانی، مهرداد تبیین نقش جهت‌گیری کارآفرینانه سبز دانشگاه در شکل‌گیری خلاقیت سبز دانشجویان کارآفرینی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 47-59]
  • متوسلی، محمود سیر تطور مکاتب اقتصادی و الزام شکل‌گیری مکتبی نوین (مسئله شناسی و بیان شواهد تجربی) [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 4-30]
  • متوسلی، محمود چگونگی شکل‌گیری مکتبی نوین در اقتصاد مبتنی بر جامعیت تفکر علمی [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 29-58]
  • محبی، حسین تحلیل موانع توسعه کارآفرینی در مناطق محروم با استفاده از روش دلفی و فرآیند تحلیل شبکه ای [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 61-76]
  • محمدکاظمی، رضا ارائه چارچوب طراحی خدمت با استفاده از روش فراترکیب [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 77-91]
  • محمدکاظمی، رضا طراحی مدل تامین مالی خرد در پایداری کسب و کارهای نوپای کارآفرینانه در ایران (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران) [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 86-97]
  • محمدی، پرستو ارایه چارچوبی برای طبقه بندی شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر در ایران با استفاده از روش "آلکایر-فوستر" و استخراج ویژگی‌های مشترک شرکت های برتر [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 121-137]
  • محمدی الیاسی، قنبر شناسایی عوامل شکل گیری تمایل فرد به پیگیری ایده‌های کارآفرینانه [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 79-96]
  • محمدیان، ایوب مدل مفهومی شکل گیری استراتژی تحول دیجیتال در سازمان‌های خرده فروشی پوشاک [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 82-115]
  • محمدی فر، یوسف مفهوم‌پردازی تفسیری ساختاری موانع گذار از نوپایی به مقیاس‌پذیری کسب‌وکار [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 66-85]
  • محمدی نیا، امیرحسین فراتحلیل کیفی پژوهش‌های بین‌المللی انجام شده در زمینه تاب‌آوری کسب وکار [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 99-119]
  • مشاور، فرشته نقش طراحی برنامه‌های شتابدهنده در نتایج جذب سرمایه توسط استارتاپها [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 45-58]
  • ملک محمدی، مجید طراحی مدل یکپارچه عوامل شکست کسب‌وکار نوآفرین و ارائه استراتژی های کارآفرینانه اجتناب از شکست [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 115-128]
  • ملکی مین باش رزگاه، مرتضی طراحی مدلی از بازیگران اکوسیستم نوآوری جهت ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به بازارهای بین‌المللی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 65-76]
  • مهتدی، محمد مهدی فراتحلیل کیفی پژوهش‌های بین‌المللی انجام شده در زمینه تاب‌آوری کسب وکار [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 99-119]
  • مهتدی، محمدمهدی ازدواج و تشکیل خانواده؛ استعاره‌ای برای فهم کارآفرینی و راه‌اندازی کسب و کار [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 51-62]
  • مهدیه، امید شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت استارتاپ‌ها: مطالعه‌ای پدیدارشناسانه [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 187-214]
  • مهرانی، هرمز طراحی مدل بومی بازاریابی دیجیتال در کسب‌وکارهای کوچک خرده فروشی آنلاین ایران [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 109-120]
  • مهرانی، هرمز تدوین مدل بومی بازاریابی رسانه های اجتماعی فروشگاه‌های اینترنتی با رویکرد آمیخته [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 93-107]
  • مهری، حمیدرضا ارایه چارچوبی برای طبقه بندی شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر در ایران با استفاده از روش "آلکایر-فوستر" و استخراج ویژگی‌های مشترک شرکت های برتر [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 121-137]
  • میرقادری، سیدهادی طراحی چارچوب ارزیابی انطباق با نوپای ناب [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 138-153]

ن

  • نادری، نادر مفهوم‌پردازی تفسیری ساختاری موانع گذار از نوپایی به مقیاس‌پذیری کسب‌وکار [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 66-85]
  • نبی میبدی، مرتضی تحلیل موانع توسعه کارآفرینی در مناطق محروم با استفاده از روش دلفی و فرآیند تحلیل شبکه ای [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 61-76]
  • نعمت الهی، زعیمه تصمیم‌گیری کارآفرینان در انتخاب صنعت: نقش شهود، احساس و منطق [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 21-33]
  • نقدی، سجاد چالش های پیش روی توسعه مدل های کسب و کار فین تک؛ مرور سیستماتیک ادبیات [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 35-48]
  • نورمحمدی نجف آبادی، رسول نظریه رشد پنرُزی: مروری سیستماتیک بر ادبیات [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 31-44]
  • نوغانی دخت بهمنی، محسن شناسایی شرایط زمینه ای و مداخله ای در پرورش هوشیاری کارآفرینانه؛ (مطالعه کیفی تجارب زیسته ی بنیان گذاران شرکت های دانش بنیان مشهد) [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 1-13]
  • نیکوکار، غلامحسین فراتحلیل کیفی پژوهش‌های بین‌المللی انجام شده در زمینه تاب‌آوری کسب وکار [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 99-119]

و

  • وفایی، وجیهه شناسایی عوامل شکل گیری تمایل فرد به پیگیری ایده‌های کارآفرینانه [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 79-96]
  • وهاب زاده منشی، شادان طراحی مدل بومی بازاریابی دیجیتال در کسب‌وکارهای کوچک خرده فروشی آنلاین ایران [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 109-120]
  • وهابی ابیانه، محبوبه نگاهی بنیانی به چیستی و چگونگی تحقق مرجعیت علمی در علوم انسانی [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 1-28]