آ
-
آراستی، زهرا
طراحی الگوی توسعه و انتخاب مدل کسب و کار مبتنی بر نوآوری اجتماعی [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 31-46]
-
آزاد، مهدی
شناخت عوامل موثر بر شدت بینالمللی سازی کسبوکارهای فناور محور ایران [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 165-185]
ا
-
ابراهیم پور، حبیب
طراحی الگوی مهارت اشتغال پذیری واحدهای فناور و دانش بنیان [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 47-65]
-
ابوالقاسمی دهاقانی، محمدرضا
تأثیر متقابل پاداشهای پولی، انتظارات و کیفیت ایدهپردازی: یک تحلیل تجربی [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 116-142]
-
احمدپور داریانی، محمود
ارائه چارچوب طراحی خدمت با استفاده از روش فراترکیب [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 77-91]
-
احمدپور داریانی، محمود
شناسایی عوامل شکل گیری تمایل فرد به پیگیری ایدههای کارآفرینانه [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 79-96]
-
احمدیان، ,وحید
چالش های پیش روی توسعه مدل های کسب و کار فین تک؛ مرور سیستماتیک ادبیات [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 35-48]
-
اصغرپور ماسوله، احمدرضا
شناسایی شرایط زمینه ای و مداخله ای در پرورش هوشیاری کارآفرینانه؛ (مطالعه کیفی تجارب زیسته ی بنیان گذاران شرکت های دانش بنیان مشهد) [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 1-13]
-
اعتمادی، محمد
تأثیر متقابل پاداشهای پولی، انتظارات و کیفیت ایدهپردازی: یک تحلیل تجربی [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 116-142]
-
افشارزاده، الهام
تأثیر مهربانی و شوخطبعی مدیران بر جذابیت برند کارفرما با نقش میانجیگر کارآفرینی سازمانی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 149-171]
-
اکبری آرباطان، گلثوم
ارائه الگویی برای نقش زنان اینفلوئنسر رسانههای اجتماعی در توسعه کارآفرینی [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 143-164]
-
ایمانی پور، نرگس
طراحی الگوی توسعه و انتخاب مدل کسب و کار مبتنی بر نوآوری اجتماعی [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 31-46]
ب
-
براری پائین لموکی، سمیه
تبیین نقش جهتگیری کارآفرینانه سبز دانشگاه در شکلگیری خلاقیت سبز دانشجویان کارآفرینی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 47-59]
پ
-
پورامینی، زهرا
طراحی الگوی مهارت اشتغال پذیری واحدهای فناور و دانش بنیان [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 47-65]
ت
-
تیموری، هادی
تأثیر مهربانی و شوخطبعی مدیران بر جذابیت برند کارفرما با نقش میانجیگر کارآفرینی سازمانی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 149-171]
ج
-
جعفرزاده، مهدی
بازنمایی و تبیین نقشه دانش دیدگاه منبع محور از منظر فرصتهای کارآفرینانه [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 1-19]
چ
-
چیت ساز، احسان
تأثیر متقابل پاداشهای پولی، انتظارات و کیفیت ایدهپردازی: یک تحلیل تجربی [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 116-142]
ح
-
حاتمی، صادق
شناسایی شرایط زمینه ای و مداخله ای در پرورش هوشیاری کارآفرینانه؛ (مطالعه کیفی تجارب زیسته ی بنیان گذاران شرکت های دانش بنیان مشهد) [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 1-13]
-
حسن مرادی، نرگس
تدوین مدل بومی بازاریابی رسانه های اجتماعی فروشگاههای اینترنتی با رویکرد آمیخته [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 93-107]
-
حسینی، الهه
شناخت عوامل موثر بر شدت بینالمللی سازی کسبوکارهای فناور محور ایران [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 165-185]
-
حسینی، سیدیعقوب
تصمیمگیری کارآفرینان در انتخاب صنعت: نقش شهود، احساس و منطق [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 21-33]
-
حسینی،، سید کمال الدین
شناسایی شرایط زمینه ای و مداخله ای در پرورش هوشیاری کارآفرینانه؛ (مطالعه کیفی تجارب زیسته ی بنیان گذاران شرکت های دانش بنیان مشهد) [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 1-13]
-
حسینی نیا، غلامحسین
شناسایی و واکاوی مکانیزم های توسعه رفتار کارآفرینانه در سازمان های دولتی (مورد مطالعه: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 15-30]
-
حیدرزاده، کامبیز
طراحی مدل یکپارچه عوامل شکست کسبوکار نوآفرین و ارائه استراتژی های کارآفرینانه اجتناب از شکست [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 115-128]
-
حیدری قشلاقی، سیمین
طراحی مدل تامین مالی خرد در پایداری کسب و کارهای نوپای کارآفرینانه در ایران (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران) [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 86-97]
خ
-
خالقی فرقانی، آرمین
طراحی چارچوب ارزیابی عملکرد شتابدهندههای شرکتی با رویکرد کارت امتیازی متوازن [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 59-81]
-
خدادادحسینی، سید حمید
طراحی مدل یکپارچه عوامل شکست کسبوکار نوآفرین و ارائه استراتژی های کارآفرینانه اجتناب از شکست [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 115-128]
-
خدادادحسینی، سید حمید
مدل مفهومی شکل گیری استراتژی تحول دیجیتال در سازمانهای خرده فروشی پوشاک [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 82-115]
-
خراسانچی، فاطمه
طراحی الگوی توسعه و انتخاب مدل کسب و کار مبتنی بر نوآوری اجتماعی [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 31-46]
-
خواستار، حمزه
طراحی چارچوب ارزیابی عملکرد شتابدهندههای شرکتی با رویکرد کارت امتیازی متوازن [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 59-81]
د
-
داوری، علی
شناسایی و واکاوی مکانیزم های توسعه رفتار کارآفرینانه در سازمان های دولتی (مورد مطالعه: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 15-30]
-
داوری، علی
نقش طراحی برنامههای شتابدهنده در نتایج جذب سرمایه توسط استارتاپها [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 45-58]
-
دهقانی سلطانی، مهدی
طراحی مدلی از بازیگران اکوسیستم نوآوری جهت ورود شرکتهای دانشبنیان به بازارهای بینالمللی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 65-76]
ذ
-
ذوالفقاری، اکبر
تبیین رابطه سرمایه اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی: فراتحلیل پژوهشهای بازه زمانی 1401-1388 [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 129-148]
ر
-
رحمانی، نسیم
طراحی مدل بومی بازاریابی دیجیتال در کسبوکارهای کوچک خرده فروشی آنلاین ایران [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 109-120]
-
رحیمی کلور، حسین
ارائه الگویی برای نقش زنان اینفلوئنسر رسانههای اجتماعی در توسعه کارآفرینی [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 143-164]
-
رشادتجو، حمیده
نقش طراحی برنامههای شتابدهنده در نتایج جذب سرمایه توسط استارتاپها [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 45-58]
-
رضایی، بیژن
مفهومپردازی تفسیری ساختاری موانع گذار از نوپایی به مقیاسپذیری کسبوکار [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 66-85]
-
رعنایی کردشولی، حبیب اله
طراحی چارچوب ارزیابی انطباق با نوپای ناب [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 138-153]
-
رمزباری، ندا
چالش های پیش روی توسعه مدل های کسب و کار فین تک؛ مرور سیستماتیک ادبیات [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 35-48]
س
-
سجادی، سید مجتبی
نظریه رشد پنرُزی: مروری سیستماتیک بر ادبیات [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 31-44]
-
سجادی، سید مجتبی
شناسایی عوامل شکل گیری تمایل فرد به پیگیری ایدههای کارآفرینانه [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 79-96]
-
سجادی، سید مجتبی
طراحی الگوی توسعه و انتخاب مدل کسب و کار مبتنی بر نوآوری اجتماعی [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 31-46]
-
سخدری، کمال
ارائه چارچوب طراحی خدمت با استفاده از روش فراترکیب [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 77-91]
-
سرتیپی، صدف
ارائه چارچوب طراحی خدمت با استفاده از روش فراترکیب [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 77-91]
-
سلوکیان جهرمی، فاطمه
طراحی چارچوب ارزیابی انطباق با نوپای ناب [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 138-153]
-
سلیمانی، معین
مفهومپردازی تفسیری ساختاری موانع گذار از نوپایی به مقیاسپذیری کسبوکار [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 66-85]
ش
-
شائمی برزکی، علی
تأثیر مهربانی و شوخطبعی مدیران بر جذابیت برند کارفرما با نقش میانجیگر کارآفرینی سازمانی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 149-171]
-
شمس، عباس
طراحی چارچوب ارزیابی عملکرد شتابدهندههای شرکتی با رویکرد کارت امتیازی متوازن [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 59-81]
-
شهسواری، فاطمه
شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت استارتاپها: مطالعهای پدیدارشناسانه [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 187-214]
ص
-
صادقی، حسین
طراحی مدل تامین مالی خرد در پایداری کسب و کارهای نوپای کارآفرینانه در ایران (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران) [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 86-97]
ط
-
طالبی، کامبیز
نقش طراحی برنامههای شتابدهنده در نتایج جذب سرمایه توسط استارتاپها [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 45-58]
-
طالبی، کامبیز
واکاوی ماهیت فرصت کارآفرینی با استفاده از نظریه مکانیک کوانتومی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 99-112]
-
طبری، مجتبی
تبیین نقش جهتگیری کارآفرینانه سبز دانشگاه در شکلگیری خلاقیت سبز دانشجویان کارآفرینی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 47-59]
-
طیب نیا، محمدرضا
واکاوی ماهیت فرصت کارآفرینی با استفاده از نظریه مکانیک کوانتومی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 99-112]
ع
-
عباسی، حمیدرضا
شناسایی و واکاوی مکانیزم های توسعه رفتار کارآفرینانه در سازمان های دولتی (مورد مطالعه: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 15-30]
-
عباسی، داود
شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت استارتاپها: مطالعهای پدیدارشناسانه [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 187-214]
-
عربیون، ابوالقاسم
شناخت عوامل موثر بر شدت بینالمللی سازی کسبوکارهای فناور محور ایران [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 165-185]
-
عصاریان، محمد امین
تدوین مدل بومی بازاریابی رسانه های اجتماعی فروشگاههای اینترنتی با رویکرد آمیخته [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 93-107]
-
علی پور درویشی، زهرا
تدوین مدل بومی بازاریابی رسانه های اجتماعی فروشگاههای اینترنتی با رویکرد آمیخته [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 93-107]
-
علیزاده مقدم، شکوه سادات
مدل مفهومی شکل گیری استراتژی تحول دیجیتال در سازمانهای خرده فروشی پوشاک [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 82-115]
ف
-
فضل زاده، علیرضا
چالش های پیش روی توسعه مدل های کسب و کار فین تک؛ مرور سیستماتیک ادبیات [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 35-48]
-
فلاح زاده، ملیکا
تصمیمگیری کارآفرینان در انتخاب صنعت: نقش شهود، احساس و منطق [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 21-33]
-
فیض، داود
طراحی مدلی از بازیگران اکوسیستم نوآوری جهت ورود شرکتهای دانشبنیان به بازارهای بینالمللی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 65-76]
ق
-
قدرتیزاده، فراز
تأثیر متقابل پاداشهای پولی، انتظارات و کیفیت ایدهپردازی: یک تحلیل تجربی [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 116-142]
-
قزوینی، هادی
طراحی مدلی از بازیگران اکوسیستم نوآوری جهت ورود شرکتهای دانشبنیان به بازارهای بینالمللی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 65-76]
-
قیاسی فرد، نصراله
تحلیل موانع توسعه کارآفرینی در مناطق محروم با استفاده از روش دلفی و فرآیند تحلیل شبکه ای [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 61-76]
ک
-
کرد نائیج، اسدالله
مدل مفهومی شکل گیری استراتژی تحول دیجیتال در سازمانهای خرده فروشی پوشاک [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 82-115]
م
-
مبینی دهکردی، علی
الزامات پژوهش علمی در حوزه علوم انسانی [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 1-3]
-
مبینی دهکردی، علی
نگاهی بنیانی به چیستی و چگونگی تحقق مرجعیت علمی در علوم انسانی [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 1-28]
-
متانی، مهرداد
تبیین نقش جهتگیری کارآفرینانه سبز دانشگاه در شکلگیری خلاقیت سبز دانشجویان کارآفرینی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 47-59]
-
متوسلی، محمود
سیر تطور مکاتب اقتصادی و الزام شکلگیری مکتبی نوین (مسئله شناسی و بیان شواهد تجربی) [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 4-30]
-
متوسلی، محمود
چگونگی شکلگیری مکتبی نوین در اقتصاد مبتنی بر جامعیت تفکر علمی [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 29-58]
-
محبی، حسین
تحلیل موانع توسعه کارآفرینی در مناطق محروم با استفاده از روش دلفی و فرآیند تحلیل شبکه ای [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 61-76]
-
محمدکاظمی، رضا
ارائه چارچوب طراحی خدمت با استفاده از روش فراترکیب [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 77-91]
-
محمدکاظمی، رضا
طراحی مدل تامین مالی خرد در پایداری کسب و کارهای نوپای کارآفرینانه در ایران (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران) [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 86-97]
-
محمدی، پرستو
ارایه چارچوبی برای طبقه بندی شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر در ایران با استفاده از روش "آلکایر-فوستر" و استخراج ویژگیهای مشترک شرکت های برتر [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 121-137]
-
محمدی الیاسی، قنبر
شناسایی عوامل شکل گیری تمایل فرد به پیگیری ایدههای کارآفرینانه [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 79-96]
-
محمدیان، ایوب
مدل مفهومی شکل گیری استراتژی تحول دیجیتال در سازمانهای خرده فروشی پوشاک [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 82-115]
-
محمدی فر، یوسف
مفهومپردازی تفسیری ساختاری موانع گذار از نوپایی به مقیاسپذیری کسبوکار [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 66-85]
-
محمدی نیا، امیرحسین
فراتحلیل کیفی پژوهشهای بینالمللی انجام شده در زمینه تابآوری کسب وکار [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 99-119]
-
مشاور، فرشته
نقش طراحی برنامههای شتابدهنده در نتایج جذب سرمایه توسط استارتاپها [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 45-58]
-
ملک محمدی، مجید
طراحی مدل یکپارچه عوامل شکست کسبوکار نوآفرین و ارائه استراتژی های کارآفرینانه اجتناب از شکست [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 115-128]
-
ملکی مین باش رزگاه، مرتضی
طراحی مدلی از بازیگران اکوسیستم نوآوری جهت ورود شرکتهای دانشبنیان به بازارهای بینالمللی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 65-76]
-
مهتدی، محمد مهدی
فراتحلیل کیفی پژوهشهای بینالمللی انجام شده در زمینه تابآوری کسب وکار [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 99-119]
-
مهتدی، محمدمهدی
ازدواج و تشکیل خانواده؛ استعارهای برای فهم کارآفرینی و راهاندازی کسب و کار [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 51-62]
-
مهدیه، امید
شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت استارتاپها: مطالعهای پدیدارشناسانه [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 187-214]
-
مهرانی، هرمز
طراحی مدل بومی بازاریابی دیجیتال در کسبوکارهای کوچک خرده فروشی آنلاین ایران [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 109-120]
-
مهرانی، هرمز
تدوین مدل بومی بازاریابی رسانه های اجتماعی فروشگاههای اینترنتی با رویکرد آمیخته [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 93-107]
-
مهری، حمیدرضا
ارایه چارچوبی برای طبقه بندی شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر در ایران با استفاده از روش "آلکایر-فوستر" و استخراج ویژگیهای مشترک شرکت های برتر [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 121-137]
-
میرقادری، سیدهادی
طراحی چارچوب ارزیابی انطباق با نوپای ناب [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 138-153]
ن
-
نادری، نادر
مفهومپردازی تفسیری ساختاری موانع گذار از نوپایی به مقیاسپذیری کسبوکار [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 66-85]
-
نبی میبدی، مرتضی
تحلیل موانع توسعه کارآفرینی در مناطق محروم با استفاده از روش دلفی و فرآیند تحلیل شبکه ای [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 61-76]
-
نعمت الهی، زعیمه
تصمیمگیری کارآفرینان در انتخاب صنعت: نقش شهود، احساس و منطق [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 21-33]
-
نقدی، سجاد
چالش های پیش روی توسعه مدل های کسب و کار فین تک؛ مرور سیستماتیک ادبیات [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 35-48]
-
نورمحمدی نجف آبادی، رسول
نظریه رشد پنرُزی: مروری سیستماتیک بر ادبیات [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 31-44]
-
نوغانی دخت بهمنی، محسن
شناسایی شرایط زمینه ای و مداخله ای در پرورش هوشیاری کارآفرینانه؛ (مطالعه کیفی تجارب زیسته ی بنیان گذاران شرکت های دانش بنیان مشهد) [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 1-13]
-
نیکوکار، غلامحسین
فراتحلیل کیفی پژوهشهای بینالمللی انجام شده در زمینه تابآوری کسب وکار [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 99-119]
و
-
وفایی، وجیهه
شناسایی عوامل شکل گیری تمایل فرد به پیگیری ایدههای کارآفرینانه [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 79-96]
-
وهاب زاده منشی، شادان
طراحی مدل بومی بازاریابی دیجیتال در کسبوکارهای کوچک خرده فروشی آنلاین ایران [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 109-120]
-
وهابی ابیانه، محبوبه
نگاهی بنیانی به چیستی و چگونگی تحقق مرجعیت علمی در علوم انسانی [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 1-28]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد